zondag 4 januari 2009

Verjaardag.

We weten allemaal dat Ruben verjaart op :
8 mei ...
Hij wordt dit jaar 34 jaar..

En ik ga jullie vragen jou felicitaties over te brengen aan Ruben.
Dus stuur jou felicitatie op naar mij,
en ik bezorg ze bij Ruben !!!!!!
Ik begin nu al met verzamelen,
dat ik zeker weet dat iedereen iets heeft kunnen sturen.


Een paar regels :
GEEN telefoonnummers erin
GEEN adressen
MAX 20regels

Dus stuur een mailtje naar : cindytje1994@hotmail.com
met als onderwerp 'Verjaardag Ruben'.

Wil je dat op de site vermeld word dat jij je felicitatie al hebt overgebracht
zet dan gewoon aan het einde van je mailtje 'JA DAT MAG'.
Dan vermeld ik alleen je voornaam op de site.

Dus!!
STUREN MAAAAR ;)

1 opmerking:

jamie(K)(L)ruben lover!(L) zei

hoe wil je doe bij ruben bezorgen??:P
egt cool als dat lukt!!ga ik zeker doen!!