vrijdag 20 juli 2007

Intervieuw met Ruben over de Zomer !!


Wat is jouw Favo. zomerhit ??
De Holiday Rap van MC Miker G & DJ Sven.
De jaren '80op z'n jaren '80s.
Foute zonnenbrillen en een nog foutere melodie.

En in de zomerLiefde ??
Daar is het wel het seizoen voor hé.
Op de lagere school had ik een vriendinnetje.
We zaten met een groepje de hele zomer bij haar grootouders
achter in de tuin. Die hadden namelijk een zwembad.

Jouw rampzomer is ??
Het is een ramp als je overdag moet werken.

Wat doe je deze zomer ??
Wij hebben een heel leuk Strand in Nederland.
Je hoeft natuurlijk niet allemaal naar Scheveningen.
Zelf ga ik naar de Franse Riviéra.

Jouw Favo. zomerdrank ??
IJskoud bier. En Citron-Pressé.
En een goeiefles wijn, Mojito en Prosecco.

Jouw Favo. zomervoedsel ??
Dat schiet er vaak bij in.
Ik heb dan ook geen zin in om te kauwen.

wat is jouw zomerkleur ??
Ik verbrand niet snel.

Wat is jouw zomerkleding ??
Korte broek,T-shirt en slippers. Relaxed hé ?
Ik hou er van om snel klaar te zijn met aankleden.
In de winter ben je niet klaar met vier dingen hoor.

1 opmerking:

Teah zei

Heey hele leuke site! ik denk dat ik vaker zal langs komen ;) Ik ben zelf erg fan van RubenN (en van de andere Lama's ook :))

Ga zo door :D

xx Suzanne