woensdag 6 juni 2007

Quotes van Ruben :

Aflevering 1.

Peppi en Kokki bij tennis.
Martijn: 'Wat moeten we doen?'
Ruben: 'Achter elkaar aan rennen!'

Een bal in je snorken bij Je Zal Het Maar hebben
'Oh, je snorkel man... Ja, je zal het maar hebben!'

Bassie en Adriaan
'Ik krijg nog geld van je'

Met koptelefoon
'Nou doen we net of er muziek op staat'

Begin muziek ronde tussen leraar en leering
'Kom maar op de mat! doe je judo-pakje maar uit'

Poes je mauw als opening bij Judo
'Nee, je spreekt het uit 'Poushimauw''

Tijl wou niet dichterbij komen
'Je moeder komt je nog lang niet halen!'

Zo veel mogenlijk manieren om je vriendin te vertellen dat ze uit dr bek stinkt?
'Ja, ik dacht, ik bel even'

Zo veel mogenlijk manieren om een vliegtuig te kapen
'hello, my name is Mohammed Ata en on behalf of my brothers I wish you a very happy flight.
On your left you see the world trade center, on your right too.'

Zo veel mogenlijk manieren om een Duitser te beledigen
'Nee, je moeder is een bak hondenvoer!'

Zo veel mogenlijk manieren om Yvon Jaspers te versieren
Ruben: 'Heye, die Yvon van jou hè. Die Yvon van jou hè Patrick, die-eh... Kost die?
Nee, serieus. Serieus. Nee serieus. Serieus, zeg ff! Serieus, zeg nou ff man!
Je kent me toch?'
Yvon: 'Nu moet je het ook zeggen.'
Ruben: 'Zeg nou ff man, ik heb best wel wat bij me.'
Patrick: 'Wat heb je er voor over?'
Ruben: 'Ja, zeker, zeker 30 euro! Oh oh, 35! Hey, hey appel-groen staat jou hartstikke goed, wist je dat?'
Yvon: 'Ja'
Ruben: 'Is leuk bij je ogen'
Yvon: 'Dank je wel'
Ruben: 'Je vader is een dief! Hij heeft alle sterretjes van de hemel gestolen en in jou ogen gedaan'

De vragen ronde op het station
Ruben: 'Ben ik doof?'
Tijl: 'Kunt u dat een keer herhalen?'
Ruben: 'Waarom?'
Tijl: 'Kunt u mij verstaan?'
Ruben: 'Wat zegt u?'
Tijl: 'Je moeder is een bak hondenvoer!'

In het leger...
Arie: 'IS JOU MOEDER EEN BAK HONDENVOER?!'
Ruben: 'Nee sergant...'

Gedichtje van de ballenjongen bij de datingshow...
'Liefde leer je met opstaan en vallen... Ik gooi naar jou al mijn ballen...'


Aflevering 3.

De voorwerpenronde met een roze skippybal...
Ruben: 'Haha, roze... er... Aha! Nog een stukje zien!? Ja hoor, kan dit best lang vorhouden!
Doe ik u echt een plezier! Ja, net zo lang tot het leuk is!
'-buzzer-
Ruben: 'Nee, nee we gaan nog even door'
Tijl: 'Ruben, Ruben, ik heb een idee'
Ruben: 'Al hou je die buzzer ingedrukt!'
Tijl: 'Ruben, ik heb een idee!'
Ruben: 'Maakt niet uit!'
-buzzer-
Tijl: 'Nou is het weg!'
Ruben: 'Ik kom wel even wat dichter bij'
Tijl: 'Ruben! Ruben, ik heb weer een idee! Weg!'
Ruben: 'Iemand? Iemand? wil iemand anders even?'
-buzzer-
Ruben: Wilt u even? Gaat u gang hoor! Gaat u gang, doe maar even! Toe maar!Dit word na tienen uitgezonden, dit kan! Dus...'

De songteksten ronde tussen de trainer en een speler van Ajax...
Ruben: 'Wat heb ik nou gezegt?! Je zit niet te kijken als je zit te luisteren te wezen! Je moet inspelen,als je de bal aan ziet komen moet je duiken want je moet er zijn anders kan je er nooit zijn geweest!Want dan ben je er nog helemaal niet! Hoe oud ben je nou?! Acht toch?'
Kristel: 'Ja...'
Ruben: 'Nou dan! Ik praat toch niet een andere taal!?'
Kristel: 'Nee...'
Ruben: 'Je verstaat me wel want je zit niet te horen!

'En de trainer gaat verder...
'Vanmorgen vloog ze nog! En nu ligt die bal er als een zoutzak bij! en vanmorgen heb ik hem zo!

'En verder...
'Je bent niks, want je kan niks! Misschien kan je nog bij Vitesse aan de slag!

'En als de speler elke ochtend iets denkt...'Dat moet je niet doen! Je bent toch niet homo?! Anders ga je maar op turnen! Of hockey!wow...

'En de speler kan er dan helemaal mee stoppen...
Ruben: 'Je zit op de bank! Je zit op het hek! Want bank, is hek!
'Kristel: 'Ik dacht dat ik dat had begrepen...
'Ruben: 'Tenzij je in de basis staat! Want dat kan ook!
'Kristel: 'Maar daar sta ik dus niet?
'Ruben: '...Nee... Tuurlijk niet! Want je kan niets, want je bent acht! Wat moeten we nou met het eerste van Ajaxmet een achtjarige speler?! Die is toch te klein?! dat mag toch niet?!

'Maar de speler krijgt een idee!
Kristel: 'Maar ik kan toch wel de aftrap nemen?!
'Ruben: 'Ja, dat is wel een idee ja... Ja, had ik nooit zo overnagedacht... Ja... Hey, das een... Nog meer goede ideën?
'Kristel: 'Van voor mijn tijd zelfs! Het was tweede kerstdag... 1961...
'Ruben: 'Vertel verder!

De verjaardag van Beatrix
Tijl: '...' *zucht* '... Twaalf uur later... ... Niemand...
'Ruben: 'Ohja, sorry ik was t vergeten'

Hoe Balkenende een vrouw versiert
Ruben: 'hihihi...'
-Arie pakt onder tussen een bezem-
Arie: 'Hier kom ik aan op mijn magische bezem!Ik ben het... JP! Vlieg met mij mee op mijn bezem!
'Ruben: 'Oh, ik dacht al die tijd dat ik het was.

'Balkie blijft versieren...
'Wat zie je er goed uit in die jurk, mam

'Wat er op dit moment in het hoofd om gaat van Ellen ten Damme...
Ruben: 'Hoe heet die leuke gast in dat rode shirtje?'
-Buzzer-
Tijl: 'Zou het een homo zijn?'
-Buzzer-
Ruben: 'Maakt me geen reet uit met zo'n goddelijk lichaam!'


Quates van de laatste aflevering

Ruben (gedichtje, datingshow) als Guus Meeuwis:
Kies maar vlug,
En geef me mn bril terug..

Ruben (liedje, datingshow) als Guus Meeuwis:
Als we noar de film goan,Dan goan we mej zen tweej.
En als we noar de film goan,Dan neem ik een blikkie meeeej.
Lalalalalalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalalala.
Als we noar de fillum goaaan....

Ruben (roetsbaan, muziekstijlen, rap) als schoonmaker:
Your rimes and raps may be meaner,
But check out my new vaccuumcleaner!

Geen opmerkingen: