maandag 28 mei 2007

Biografie van Ruben Nicolai



Naam: Ruben Nicolai
Geboortedatum: 8 mei 1975
Geboorteplaats: Lanaken, Belgie
Kleur ogen: Groen
Huisdier: Geen
Lengte: 1.86
Beroep: Cabaretier, presentator

Hobby's: Op reis gaan
Sport: Voetbal om te doen en kijken
Lievelingsmuziek: Elvis Presley. Live is er niemand die hem evenaart
Beste boek ooit gelezen: Het parfum. Maar soms weer een ander boek
Beste film ooit gezien: Fight club
Lievelingseten: Oesters. Met een klein beetje citroen, of met tabasco

Mijn favoriete BNN tv-programma: Spuiten & Slikken. Vooral die aflevering die Sophie, Sander en Filemon onder invloed presenteren. Dat was de leukste TV sinds jaren.
Mijn favoriete BNN radio-programma: Lantinga en Swijnenberg.
Mijn beste BNN-vriend is: Sophie

Ik wil later: In Madrid wonen
Mijn ultieme Lama’s moment: De shoarma na afloop van de opnamen
Toen ik 15 was: Was ik verliefd op Sabine en zij ook op mij
Ik stond toen voor lul toen: Sophie mij vol in m’n gezicht rochelde voor Try Before You Die. Ze had haar mond zo lang dichtgehouden dat ik een enorme tuf-douche over me heen kreeg.

Een hekel aan: Plakhanden
Levensmotto: Feel lucky

Geen opmerkingen: